NZXT Signal HD60 Manual do usuário

Tipo
Manual do usuário
SIGNAL HD60
PLACA DE CAPTURA EXTERNA SIGNAL HD60 - PASSTHROUGH DE 4K60
PORTUGUÊS
3.VISÃO GERAL DA
PLACA DE CAPTURA ..................05
ÍNDICE
1. PREFÁCIO ....................................03
VERSION 1.0
2. LISTA DE COMPONENTES .......... 04 4. CONFIGURAR A PLACA
DE CAPTURA ..............06
ÍNDICE
5.ATUALIZAÇÕES DE SOFTWARE
E DE FIRMWARE ...12 7. ESPECIFICAÇÕES ........................14
8. APÊNDICE ..................................A-1
VERSION 1.0
6. TABELA DE INDICADORES LED ..13
03
SIGNAL HD60
1. PREFÁCIO
A. Copyright© NZXT, Inc. Todos os direitos reservados.
Este manual, incluindo todas as ilustrões e capturas de ecrã,
encontra-se protegido ao abrigo das leis internacionais de direitos
de autor, com todos os direitos reservados. Nem este manual, nem
quaisquer materiais contidos no mesmo, podem ser reproduzidos
sem consentimento por escrito do autor.
B. Isenção de responsabilidade
As informações contidas neste documento estão sujeitas
a alterações sem aviso prévio. O fabricante não apresenta
quaisquer declarações ou garantias relativamente ao conteúdo
do mesmo e nega especificamente quaisquer garantias implícitas
de comercialização ou aptidão para um fim específico. O
fabricante reserva-se o direito de rever esta publicação e de
efetuar alterações ao conteúdo da mesma, periodicamente, sem
a obrigação de notificar qualquer pessoa sobre tal revisão ou tais
alterações.
C. Reconhecimento da marca comercial
Os nomes dos produtos utilizados neste manual são de
propriedade dos seus respetivos proprietários e são reconhecidos.
D. Apoio e serviços
Caso tenha quaisquer questões ou problemas com o produto
NZXT que adquiriu, não hesite em nos contactar recorrendo ao
nosso sistema de apoio. support.nzxt.com Por favor inclua uma
explicação detalhada do seu problema e o seu comprovativo
de compra. Para comentários e sugestões, pode escrever para a
nossa equipa de design, através do e-mail designer@nzxt.com.
Por último, gostaríamos de lhe agradecer pelo apoio ao ter
comprado este produto. Visite-nos online para obter mais
informações sobre a NZXT. Website da NZXT: NZXT.com
E. Instruções de segurança
Leia as Precauções de Segurança que se seguem antes de utilizar o
monitor:
Mantenha o saco de plástico de embalagem do produto num
local longe do alcance das crianças.
Não toque na ficha com as mãos molhadas, pois pode provocar
um choque elétrico.
Os orifícios ou aberturas na placa de captura servem para
ventilação. Não cubra nem bloqueie os orifícios de ventilação
com quaisquer objetos.
Não tente desmontar ou reparar a placa de captura.
04
SIGNAL HD60
A. Tarjeta capturadora
x1
B. Cabo HDMI de 150 cm
x1
C. Cabo USB-C para USB-A de 100 cm
x1
D. Guia de Início Rápido
x1
2. LISTA DE COMPONENTES
Scan the QR code or
visit manual.nzxt.com/signal4k30 to
view or download manual.
05
SIGNAL HD60
TYPE-C IN OUT
3. VISÃO GERAL DA PLACA DE CAPTURA
TIPO C:
Ligue a extremidade USB-C do cabo incluído a esta porta
na placa de captura. Ligue a extremidade USB-A a uma
porta compatível com USB 3.2 (Ger 1) no seu computador.
ENTRADA:
Ligue o cabo HDMI incluído a esta porta na placa de
captura. Ligue a outra extremidade ao dispositivo do qual
quer capturar, como um PC gaming, uma consola, uma
câmara ou um dispositivo móvel
SAÍDA:
Esta porta permite passthrough sem lag e é opcional.
Ligue um cabo HDMI 2.0 a esta porta. Ligue a outra
extremidade ao seu monitor de gaming
06
SIGNAL HD60
PASSO 1
Verifique se o seu PC e o dispositivo do qual quer capturar se
encontram desligados.
POWERED OFF
4. CONFIGURAR A PLACA DE CAPTURA
07
SIGNAL HD60
CONFIGURAR A PLACA DE CAPTURA
TYPE-C
IN OUT
PASSO 2
Utilizando o cabo USB incluído, ligue a
extremidade de Tipo C à placa de captura e a
outra extremidade ao seu computador numa
ranhura compatível com USB 3.2 (Ger 1).
08
SIGNAL HD60
CONFIGURAR A PLACA DE CAPTURA
TYPE-C
IN OUT
PASSO 3
Utilizando o cabo HDMI incluído, ligue uma extremidade
à porta de entrada «IN» da placa de captura e a outra
extremidade ao dispositivo do qual quer capturar, como o
PC gaming, a consola, a câmara ou o dispositivo móvel.
09
SIGNAL HD60
PASSO 4
Recomendado para consolas ou configurões de 2 PC:
Ligue um cabo HDMI 2.0 à porta de saída «OUT» da placa de
captura e a outra extremidade do cabo ao seu monitor de
gaming. Isto irá permitir passthrough sem lag do sinal original
para o jogo sem comprometimento.
CONFIGURAR A PLACA DE CAPTURA
TYPE-C
IN OUT
10
SIGNAL HD60
10
PASSO 5
Ligue o seu computador e o dispositivo a capturar.
CONFIGURAR A PLACA DE CAPTURA
11
SIGNAL HD60
PASSO 6
No seu programa de streaming preferido, adicione um
novo dispositivo de captura de vídeo como fonte e
procure “NZXT Signal HD60”.
CONFIGURAR A PLACA DE CAPTURA
12
SIGNAL HD60
5. ATUALIZAÇÕES DE SOFTWARE E DE FIRMWARE
A NZXT irá continuar a lançar atualizações de software e firmware para manter o Signal HD60 a funcionar ao
melhor nível. Para as atualizações mais recentes de software e de firmware, vá a www.nzxt.com/downloads.
LUZ DESCRIÇÃO
Branca fixa Ligado a um dispositivo e a funcionar com USB 3.2 (Ger 1)
Vermelha intermitente (1s ligada/desligada) Ligado a um dispositivo, mas apenas detetada compatibilidade com USB 2.0
Vermelha fixa Ligado a um dispositivo sem chave HDCP ou falha na atualização do firmware
Branca intermitente (0,5s ligada/desligada) Atualização de firmware a decorrer
Branca intermitente (1s ligada/desligada) Ligado a um dispositivo, mas não foram detetados dados da fonte
13
SIGNAL HD60
6. TABELA DE INDICADORES LED
SIGNAL HD60 DESCRIÇÃO
Especificações Gerais
Entrada e passthrough HDMI 2.0
USB 3.2 (Ger 1) Tipo C para alimentação e dados
USB-C e USB-A incluídos para ligar ao computador
Áudio de 2 Canais, 16 bit, 48 kHz
Em conformidade com as especificações HDMI 2.0, e DVI 1.0
Entrada Máxima e Compatibilidade de
Passthrough
3840x2160p 60fps
2560x1440p 60fps
1920x1080p 60fps
1920x1080i 60fps
720p
480p
576p
480i
576i
Resoluções de Streaming e Gravação
1920x1080p (60, 50, 30, 25)
720p (60, 50, 30, 25)
576p (50, 25)
480p (60, 30)
Áudio HDMI: Stereo 16 bit 48K amostras/seg
Tamanho Redução do hardware e aumento até 1080p
Formatos Raw suportados por UVC YUY2
NV12
14
SIGNAL HD60
7. ESPECIFICACIONES
A-1
SIGNAL HD60
8. APÊNDICE
8.1 NZXT Global Warranty Policy ................................. A-2 8.3 Regulatory Notices ..........................................................A-11
8.4 Revision History ............................................................... A-128.2 Support and Service ....................................................... A-8
A-2
SIGNAL HD60
8.1 NZXT GLOBAL WARRANTY POLICY
This NZXT Global Warranty Policy governs the sale of products by NZXT to you.
I. WARRANTY LENGTH
Any replacement product will be covered under warranty for the
remainder of the warranty period or thirty days, whichever is longer.
Proof of purchase is required for warranty service.
II. WHO IS PROTECTED
The Warranty covers only NZXT products purchased by the
original consumer.
NEW NZXT PRODUCT WARRANTY LENGTH FOR PARTS
Computer Cases 2 Years
Temperature Meters 2 Years
Fans 2 Years
Lighting 2 Years
Accessories 2 Years
Kraken M Coolers 3 Years
Headset/Headphone 2 Years
Headset/Headphone Storage 2 Years
Mixer 2 Years
Motherboards 3 Years
Gold Power Supply 10 Years
Bronze Power Supply 5 Years
Kraken X/Z Coolers 6 Years
Mini ITX Case with PSU, AIO, and Riser Card 3-year warranty on case, riser card, and AIO. 10-year warranty on PSU.
REFURBISHED NZXT PRODUCT WARRANTY LENGTH FOR PARTS
All NZXT Certified Refurbished Products 1 Years
A-3
SIGNAL HD60
III. WHAT IS AND IS NOT COVERED
Please note that our warranty is not an unconditional guarantee. If
the product, in NZXT’s reasonable opinion, malfunctions within the
warranty period, NZXT will provide you at its sole discretion with a
repaired or replacement product, either new or refurbished, with a
similar function that is equal or greater in value depending on supply.
Our warranty does not cover the following:
any product or serial number/warranty sticker modification applied
without permission from NZXT;
any damage that is not a manufacturing defect;
damage, deterioration or malfunction resulting from: accident,
abuse, misuse, neglect, fire, water, lightning, or other acts of nature,
unauthorized product modification or failure to follow instructions
included with the product;
improper installation, unauthorized alterations or modifications, or
repair or attempted repair by anyone not authorized by NZXT;
shipping or transport damage (claims must be made with the
carrier);
normal wear and tear.
NZXT does not warrant that this product will meet your
requirements. It is your responsibility to determine the suitability
of this product for your purpose. For NZXT Store orders, we cover
two way return shipping for all exchanges and returns. For all other
authorized dealers, NZXT Support does not cover return shipping
and only covers one way shipping from NZXT back to the end
user for exchanges. Two way expedited shipping is provided for all
PSUs covered under the Less Than Three program, indiscriminate
of purchase location, provided the location is an approved NZXT
reseller.
IV. EXCLUSION OF DAMAGES (DISCLAIMER)
NZXT's sole obligation and liability under this warranty is limited to
the repair or replacement of a defective product with either a new or
refurbished product with a similar function that is equal or greater
in value at our option. NZXT shall not, in any event, be liable for
any incidental or consequential damage, including but not limited
to damages resulting from interruption of service and loss of data,
business, or for liability in tort relating to this product or resulting
from its use or possession.
8.1 NZXT GLOBAL WARRANTY POLICY
A-4
SIGNAL HD60
8.1 NZXT GLOBAL WARRANTY POLICY
V. LIMITATIONS OF IMPLIED WARRANTIEST
There are no other warranties, expressed or implied, including but
not limited to those of merchantability or fitness for a particular
purpose. The duration of implied warranties is limited to the warranty
length specified in Paragraph I.
VI. TO OBTAIN TECHNICAL SUPPORT
If you have already referenced your product owner's manual and still
need help, you may contact us by phone at +1 (800) 228-9395, by
email at service@nzxt.com, or visit the NZXT Support site at
nzxt.com/customer-support.
VII. HOW TO OBTAIN A WARRANTY SERVICE FROM NZXT
To receive a warranty service for your product when purchased
directly from NZXT, you must submit a request via the NZXT
Support site outlining the problem. If a technician deems the
product defective or requiring testing, you will be required to
provide a copy of your proof of purchase, which will enable you to
submit a Return Merchandise Authorization "RMA" request.
Once approved, you`ll receive an RMA number, upon which you
will be asked to ship the defective item back to NZXT with the
RMA number clearly marked or labelled on the package. NZXT
recommends that appropriate measures are taken to safeguard the
product from damage during shipping.
A-5
SIGNAL HD60
VIII. APPLICABLE LAW AND ADDITIONAL LEGAL RIGHTS FOR
CONSUMERS
This warranty gives you specific legal rights. These conditions are
governed and construed in accordance with the laws of California
(with exception of its conflict of law provisions), and the application
of the United Nations Convention of Contracts for the International
Sale of Goods is expressly excluded. The non-exclusive jurisdiction of
the courts of California is agreed, which means that you may bring a
claim to enforce your consumer protection rights in connection with
this Global Warranty in the country which you have your habitual
residence where you may have additional rights. These rights may
vary.
For original consumers who are covered by consumer protection laws
or regulations in their country, state, or province of purchase or, if
different, their country, state, or province of residence, the benefits
conferred by this warranty are in addition to all rights and remedies
conveyed by such consumer protection laws and regulations. To the
extent that liability under such consumer laws can be limited, NZXT’s
liability is limited, and its sole option, to repair or replacement, either
new or refurbished, with a similar function that is equal or greater in
value depending on supply.
In the United Kingdom:
For NZXT products sold to customers in the UK, during the
expected lifespan of your product your legal rights entitle you to the
following:
> Up to 30 days: if your goods are faulty, then you can get an immediate
refund.
> Up to six months: if your goods can't be repaired or replaced, then you're
entitled to a full refund, in most cases.
> Up to six years: if your goods do not last a reasonable length of time you
may be entitled to some money back.
If the person seeking to rely on the guarantee is not the original
consumer, the NZXT Warranty will cover the product in relation
to that person provided that they are able to provide proof of the
transfer of the benefit of the guarantee from the original consumer.
The implied warranties under the Consumer Rights Act 2015 says
that your goods must be as described, fit for all purposes for which
such goods are usually supplied, and of satisfactory quality.
In the EU:
If you are a consumer and have your habitual residence in the EU,
you additionally enjoy the protection aorded to you by provisions
that cannot be derogated from by agreement by virtue of the law
where you have your habitual residence.
8.1 NZXT GLOBAL WARRANTY POLICY
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27

NZXT Signal HD60 Manual do usuário

Tipo
Manual do usuário

em outros idiomas